Домашнє завдання на карантин
Українська мова
12.05.2020 – 15.05.2020
Завдання з укр. мови для 5-В кл. на період 12.05.2020 – 15.05.2020:
13.05.2020 р. – 9:00 – 5-В,
Cамодиктант
В(е,и)сна.
З(е,и)мля ро(з,с)тягнулася й дихала во(г,х)ким ві(д,дд)ихом. Ле(г,х)ка сіра мряка здіймалася над/нею_ і земля визирала з сивого с(е,и)рпанку. Деякі місця вже прибралися в ніжну зел(е,и)нь оз(е,и)мини.
Небо було чисте й блакитне. У(В) його в(и,е)соті щ(е,и)б(е,и)тали жайворонки. Їхні голоси були немов пр(и,е)давлені повітрям. Батько й син вирушили в/поле орати. Михайло запряг пр(е,и)пишні воли до плуга_ й поганяв їх. Бл(и,е)скучий леміш пірнув глибоко в/землю. В(е,и)ликі кусні з(е,и)млі ро(з,с)сипалися хвилею. Часом срібний леміш ховався глибоко у крихкій масі_ а часом вискакував_ і полискував у/ра(нн,н)ім сонці_ пишався рівними борознами за/собою.
Cловник: Лем́іш , рідше сошни́к (від «соха») — частина плуга, сохи або іншого землерийного знаряддя, що, у процесі орання землі, підрізує шар ґрунту знизу. Лемеші українського рала (знаряддя для розбиття грудок зораної землі) називалися нарольниками
Примітка:виконати в зошиті!
Умовні позначення:
() - вибрати правильний варіант;
_ - розставити, де потрібно, розділові знаки;
/ - разом чи окремо.
14.05.2020 р. – 9:00 – 5-А, 10:00 – 5-В:
Повторити §§40 – 44 (готуємось до перевірної роботи)
27.04 – 30.04
1. Конференція в ZOOM (10:0 – 5-В)
2.§44. Навчитися записувати репліки у діалозі, правильно розставляючи розділові знаки.
3.Виконати вправи: 513(усно), 514(усно); 515(письм.), 516 (письм.) Телеграм
29.04.2020 р. – 9:00 – 5-В кл.;
Записати речення з прямою мовою (деякі розділові знаки пропущено). Накресліть схеми речень.
Нема України без верби і калини кажуть у народі. На Вербному тижні били освяченими гілочками і примовляли Не я б’ю верба б’є за тиждень – Великдень. Який кущ наймиліший для серця українця? можна почути запитання. Народ на це відповідає так Нема цвіту на всім світку, як на тій калинці. Та висип же мила високу могилу та посади мила червону калину! співали козаки. Восени дівчата зривали ягоди калини і промовляли Поможи калинонько бути в парі з миленьким. Телеграм
30.04.2020 р. .; 10:00 -5-В кл.
1.Записати у вигляді діалогу (розділові знаки пропущено):
Ти спиш Семене при вікні Ні То може плачеш в тишині Ні А двійок не було в ці дні Ні То просто думаєш дивак Так Одержав вісті ти сумні Ні Про що ж ти думаєш Семене Щоб відчепився ти від мене.
21. 04.2020р. – 24. 04. 2020р.
1. Відеоконференція на платформі ZOOM
Виконати вправи: 507(усно), 508(письм.), 509 (письм.)
з 13.04. по 17.04 §42 вивчити правила с. 215-216. Виконати вправи 496 (усно), 497 (усно), 498 (письм.), 500 (письм.), 501(письм.), 503(письм.), 504(письм.), 505(письм.)
Підготуватися до контрольної роботи з теми: "Відомості з синтаксису й пунктуації (речення з однорідними членами, звертаннями та вставними словами"
Розвиток мовленя с.210: опрацювати усно 488, 489, 490, 491.
Опрацювати пам'ятку: ст .213, вправа 495
з 30.03- по 03.04 :§40. Вивчити правила на с 202-204.
Виконати вправи: 469(усно), 470(усно), 471(письм.), 472(письм.), 473(писим.), 474(усно). 475(усно), 476(письм.)
Відеоурок:
з 12.03.-27.03
Українська мова: параграф 39 вивчити правила;
вправи № 460, №461 опрацювати усно
вправи №462, 464, 465 письмово
зробити переказ тексту вправа 458
контрольна робота буде надана після опрацювання цих завдань
Немає коментарів:
Дописати коментар